Friday, November 26, 2010

Si Kembar Ke Tesco


Semalam kami sekeluarga singgah ke Tesco untuk beli barang2 keperluan.....penat betul...lebih2 lagi melayan keletah si kembar Papa Hero ni.....adesss....semua barang si kembar ni nak lebih2 lagi bila lalu di tempat jual mainan...kalau lalu kat tempat air minuman, semua air dia nak...hu hu hu...

Video ni masa kitorang baru sampai Tesco...layan jer...

Macam nilah muka Papa & mama Hero lepas balik dari kerja...penat betul...

Muka seronok budak-budak memang camni....mata terbelalak...he he he

Along yang paling seronok skali...apa saje yang menarik perhatiannya semua ditunjuknya...hati budak2 memang ikhlas...

Angah kejap nak tu...

lepas tu kejap nak ni...nah...amik kau kotak tisu besar sebundle ni...

Lepas kotak tisu besar, tisu bungkus plak Si Angah nak...dia ingat roti la tu..abis digigitnya...Along tiba2 sedih sebab Mama hero takde...masa tu dia gi amik makanan kucing kejap...Along nangis kejap jer sebab lepas tu Papa Hero dukung dia...ciannyer...

Macam nilah keletah si kembar ni bila lalu kat tempat mainan...memang saje jer gi kat sana belikan mainan diorang ni...

Pampers Huggies untuk budak2 ni....3 bundle skali beli..hu hu hu..nak nanges...Huggies, kitorang beli produk pampers awak...he he he

Dapat jer mainan, Angah terus nak balik..tak sabar la tu...

Dalam pada sibuk bershopping, terjumpa pula ibu angkat yang kami biasa panggil Wannyah...Jangan terkejut Wannyah ni pun ada blog tau...kalau nak tengok blognya KLIK SINI

 Yang comel ni anak perempuan bongsunya, Dik Nor...baru Tingkatan 1...


 Kami belikan Si Kembar ni susu S26...s26, kami dah beli produk awak juga...he he he

P/S :
Berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke tepian....Bersakit-sakit dahulu, bersenang-senang kemudian....Yang dah ada anak tu memang dah paham sangat...he he he he


Sumber dari - ANOTHER BLOG OF PH ~~ KAKIMOTONG

0 pengomen yang bakal mendapat anak kembar:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Terdahulu

Share & Enjoy

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More