http://gengkembar.blogspot.com/

Wednesday, November 24, 2010

Cerita Anak Kembar Artis Barat

Brangelina

Majalah People mengeluarkan siri foto pertama & eksklusif anak kembar Brad & Jolie yang bernilai USD14 juta (RM46 juta).
Kembar ini yang di’beri nama Vivienne Marcheline dan Knox Leon baru berusia beberapa minggu ini menjadi rebutan semua agensi majalah hiburan di’Amerika Syarikat.
Nilai gambar yang di’bayar ini adalah dua kali ganda lebih besar berbanding harga untuk kembar Jennifer Lopez pada Mac 2008 lalu. Menurut jurucakap Brad-Jolie, kesemua wang yang di’peroleh adalah untuk satu badan kebajikan yang di’tubuhkan untuk menjaga kebajikan kanak-kanak seluruh dunia.







J Lo


PENYANYI dan aktres Jennifer Lopez membuktikan kasih sayangnya terhadap anak kembarnya dengan menggubah sebuah lagu khas untuk anak kecil berusia dua tahun itu.
Lagu balada berjudul Love? itu menjadi lagu hit di rumahnya namun ratu R&B itu masih belum memutuskan sama ada untuk memuatkan lagu itu di dalam album terbarunya.
"Saya telah menggubah sebuah lagu khas untuk anak kembar saya tapi saya masih tidak pasti sama ada untuk memuatkan lagu tersebut di dalam album terbaru atau tidak.
"Lagu itu akan diberi tajuk Love? kerana ia sebuah topik yang sangat mengasyikkan dan tema cinta sentiasa dimuatkan dalam kesemua album saya sebelum ini.
"Yang peliknya, saya masih lagi keliru bila membicarakan tentang cinta. Apa pun, saya akan mengupas topik itu dengan lebih mendalam dalam album ini berbanding album-album terdahulu," kata Lopez yang dipetik sebagai berkata laman web femalefirst.co.uk.
Celine Dion

PENYANYI Celine Dion dikabarkan telah melahirkan sepasang anak kembar yang sudah ia tunggu-tunggu pada Sabtu (23/10/2010) pagi di Florida, demikian yang dilansir media Contact Music pada Minggu (24/10/2010).

Sepasang anak kembar laki-laki-nya itu lahir dengan jarak waktu beberapa menit saja di rumah sakit St. Mary’s Medical Canter di West Palm Beach, Florida, AS. Menurut sumber, Dion dan bayi kembarnya lahir dengan sangat lancar, meskipun bayi kembarnya lahir secara prematur.
Penyanyi dan suaminya Rene Angelil juga memiliki anak yang sudah berusia sembilan tahun, bernama Rene-Charles. Dion juga pernah mengalami keguguran setelah hamil melalui fertilisasi in vitro pada tahun 2009.
Juru bicara untuk Dion mengatakan, “Celine sedang beristirahat sekarang dan sedang berencana untuk membahas memberi nama apa untuk anak laki-laki-nya saat Celine mulai sadar. Anaknya, Rene-Charles juga sudah ke rumah sakit untuk mengunjungi adik-adik barunya dan ia sangat bergembira.


Sumber: contactmusic/ liputan6

 www.MedanTalk.com 

0 pengomen yang bakal mendapat anak kembar:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Terdahulu

Share & Enjoy

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More