http://gengkembar.blogspot.com/

Friday, November 26, 2010

Keletah Si Kembar

Masa balik semalam hujan lebat sangat...aku bawak kete pun slow jerk...
Lepas amik Along & Angah, kitorang gi Pasaraya Sakan..macam2 adaa....Pasaraya ni memang sesuai untuk golongan yang berpendapatan rendah dan sederhana...
Pastu, Along ternampak ANG-ANG dia tergantung kat atas siling....ape lagi, menjerit2 dia mintak....korang nak tau macamana Along jerit??? Tengokla klip kat bawah ni...
ANG-ANG!!!!!
Baju ni mmg favourite budak2 skang.....
Hadiah untuk para pelanggan yang bertuah...
Budak2 ni amik kesempatan nak panjat meja....( Angah yang sebelah kanan masih pakai seluar, korang tengok gambar yang seterusnya nanti )
Buletin Sakan yang ditampal...layan gak aku baca...ramai orang da menang..pakcik ni baru pulang dari haji da dapat Myvi beb...jelesnya aku...
Pastu kitorang gi Pasaraya The Store plak...wife aku nak beli jam tangan....aku lupa nak bawak kasut budak2 ni, terpaksa aku letakkan dalam troli....
Aku rasa macam ade yang tak kena kat dalam gambar ni...bila aku belek betul2, seluar Angah dah hilang...ntah bilamasa dia bukak ntah....
Along & Angah dapat kawan....
Wife aku tengah berurusan dengan amoi kedai jam tu sementara aku menjaga 2 ketul ni.....
Amacam, ok tak?? he he he
Tiba2 jer, Along nangis sambil tunjuk ke arah belakang aku....bila aku toleh jer.....
Oooooo..dia nak gi rumah orang tua pakai cermin mata....
Terus diam....
Aku pun gi la order french fries, wedges dgn air
Aku ni nak makan ke tak nak yer.......
Rasa macam nak, tapi, tak yah la...tadi da makan da...ikan siakap 3 rasa, telur bistik, sup campur & kangkung goreng belacan..saje aku tak nak amik gambar lauk2 tu...tak baik untuk korang tengok....tunggula aku gi Secret Recipy ke, Kenny Rogers ke...baru aku snap foto kay....
Sementara menunggu order sampai, aku terpaksa bagi diorang straw semata2 nak bagi diorang diam...suara diorang kuat sampai satu kfc tu pandang kat aku...diorang pandang aku, pastu pandang anak2 aku...diorang pandang aku, pastu pandang anak2 aku..begitulah seterusnya sampai Abg Jamil mampus.....wife aku kat kedai jam lagi....
Pas wife aku sampai, aku pass batton bagi dia jaga budak2 tu, aku nak gi beli makanan Hero...stok kat umah da abishh da...da lama aku bagi Hero makan Whiskas...korang tau ape sebabnya??? Pertama Whiskas ni mudah hancur...Gigi Hero da tak banyak da...senang dia nak kunyah...Kedua, najis Hero kurang bau...70% baunya kurang daripada hasil buangan Hero makan makanan kucing yang lain...NuffNang, panggil Whiskas tengok blog ni...he he he
Da on d way balik...rupa2nya seluar Angah kat dalam kete...ntah bila masa dia bukak ntah....hishh...da lambat da ni...kol bape plak nak tido nih....
Seperti biasa, balik umah Along & Angah bukak ANG-ANG dia...dan macam biasa aku pun layan skali.....
Penat punya pasal, stokin pun malas nak letak dalam bakul....
Hero sedang menelaah makanannya...si Pak Tam pun turut menyelit...tak malu betul...
Lepas tu....rileks bro.....
Yang 2 ekor ni berguling2 macam biasa....

30.04.10
Gaji dah masuk dan pelangi menyinari hidupku pagi ni....Alhamdulillah..
Yang tak syoknyer, aku masuk keje kol 8am...skang dah pukul bape dah...arghhh...!!!!Malam tadi tido lambat nak setelkan family aku dulu.....
110km/j...tapi Camry tu potong selamber jer...hampeh tul....korang nampak tak tanda hitam kat
atas langit sebelah kiri atas tu?? Itula cermin depan kete aku yang retak terkena serpihan batu yang jatuh dari lori tanah....ape leh buat, kita ni timun, diorang tu babi....nak marah pun tak leh....sape nak ngaku??
Nak gi keje pun bayar tol...RM1...
At last, aku thumb print kol 8.50am...ok...nanti sambung lagi....


Sumber dari - ANOTHER BLOG OF PH ~~ KAKIMOTONG

1 pengomen yang bakal mendapat anak kembar:

nEuR0 shEwAzni said...

yes ! ske ni ank kembar . nk sepasang lelaki perempuan . haha bajet dh kawen cett .

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Terdahulu

Share & Enjoy

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More